Складання кінцевого ліквідаційного балансу та здача звітності

 Подання останньої звітності до контролюючих органів

Згідно із законодавством, кінцевий ліквідаційний баланс складається після подання звітності до контролюючих органів та розрахунку з кредиторами (ч. 7 та ч. 11 ст. 111 ЦКУ). На зборах учасників підприємства, що ліквідується, цей баланс затверджується.

Подання звітності до ДПС, ПФУ та Держстат

Після підписання балансу, ми подаємо останню звітність до ДПС, ПФУ та Держстат за останній звітний період. За рекомендацією податківців, це краще зробити до закінчення звітного періоду або ж у звичайний для нього строк (п. 49.1 ПКУ, лист ДФС від 23.11.2016 р. № 7611/С/26-15-12-05-11, роз’яснення ДПС 102.20.01 ЗІР). Готуємо звітність після складання ліквідаційного балансу, оскільки баланс як фінансова звітність входить до складу декларацій з податку на прибуток і єдиного податку. Останнім податковим періодом вважається той, на який припадає дата ліквідації (пп. 137.4.3 ПКУ). В поясненнях до декларацій зазначаємо, що вони останні. Не забуваємо також зазначити дані рішення зборів засновників та дату змін у ЄДР (крок 3), оскільки спеціальних відміток у них немає. Краще подати звітність раніше, не чекаючи крайніх строків.

Отримання довідок про відсутність заборгованості

Отримуємо від ДПС та ПФУ довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків і ЄСВ. Це стосується форм № 30-ОПП та 11-ЄСВ. Розрахунки по податках і ЄСВ ми вже виконали на кроці 8. Юридична особа не вважається знятою з податкового обліку до отримання довідки за формою № 30-ОПП. Однак, між датами проміжного та кінцевого ліквідаційного балансу можуть виникнути додаткові зобов'язання з податків, тому ми їх також сплачуємо.

Здача звітності до ДПС про закриття об'єктів оподаткування

Подаємо до ДПС форму № 20-ОПП з оновленою інформацією про закриття об'єктів оподаткування протягом 10 робочих днів після їхнього закриття.

Закриття банківських рахунків

При закритті рахунків отримуємо виписки по ним за останні 3 роки. Рахунки мають бути з нульовим залишком на них.

Списання печаток та штампів

Якщо такі є, ми списуємо печатки та штампи. Про це складаємо відповідний акт, згідно з наказом Мін'юсту від 14.03.2013 р. № 430/5.

Скасування кваліфікованих електронних підписів

Скасовуємо кваліфіковані електронні підписи (КЕП) у акредитованих центрах, які їх видавали.

Популярні дописи з цього блогу

Етапи реорганізації підприємства

Чи потрібно попереджати про звільнення у разі ліквідації підприємства?

Реорганізація підприємства: ключові кроки та напрями